"Instruktori" strelby


Ostatní debaty mimo zaměření, vtipy, když se prostě chcete vykecat :-)

Uživatelský avatar

Příspěvky: 2453

Registrován: stř 10.8.2005, 15:33

Zbraň: GLOCK

Bydliště: Brno

Re: "Instruktori" strelby

Příspěvek od pitt » ned 14.2.2016, 21:42

20 let praxe u ozbrojených složek a kurz slušně řečeno - vo ničem, nikam mě neposunul. zatím asi to nejhorší co jsem byl.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201

Registrován: stř 28.9.2011, 21:17

Re: "Instruktori" strelby

Příspěvek od Quirinus » ned 14.2.2016, 22:25

A co to bylo zač? Třeba nebyla chyba v kurzu, ale v tom, že už jsi tak daleko, že dál už tě neposune vůbec žádný kurz. :idea:
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2453

Registrován: stř 10.8.2005, 15:33

Zbraň: GLOCK

Bydliště: Brno

Re: "Instruktori" strelby

Příspěvek od pitt » ned 14.2.2016, 22:39

společnost si nechám ještě zatím pro sebe.
a že bych byl táák daleko...to fakt ne. Jsem začátečník.
Uživatelský avatar

VIP člen

Příspěvky: 3091

Registrován: ned 21.11.2010, 12:57

Re: "Instruktori" strelby

Příspěvek od reddog » ned 14.2.2016, 22:47

Pitte,
Ty jsi ale zly, mlekari Dane :-) . Jen se nebud, klidne konkretizuj :wink:
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1842

Registrován: čtv 13.3.2014, 13:38

Bydliště: Plzensko

Re: "Instruktori" strelby

Příspěvek od Int1m1thy » pon 15.2.2016, 16:53

tak to napis ne ? aby sme se ostatni vyvarovali
G17gen4
Uživatelský avatar

Partner MujGLOCK

Příspěvky: 2139

Registrován: sob 11.11.2006, 17:40

Re: "Instruktori" strelby

Příspěvek od john.hawk » stř 23.3.2016, 10:34

Já jsem mám nyní čerstvou zkušenost od kluka co jsem ho potkal na kurzu ve staňkovicích u Chomutova. Kluk šikovnej, už má něco za sebou a ubezpečil mně že to jak to dělám s kolegy je opravdu jiné než jinde a v mnohem mu to dalo více..což mně potešilo, zejména že ten kurz co měl za sebou pořádala společnost co neustále hejtuje ICS..