Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je úte 23.1.2018, 5:07

Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
 Koupě - nová zbraň - GLOCK vs CZ 
Autor Zpráva

Příspěvek Koupě - nová zbraň - GLOCK vs CZ
Nazdar,
jsem v oblasti zbraní laik. Uvažuji o koupi CZ75DC, ale kamarád mi doporučil Glocka. Potřeboval bych nějaké "normání" srovnání co je lepší. Osobně jsem z CZtky střílel, ale nemám zkušenosti s Glockem.
Můžete mi prosím poradit? Dík

EDIT BY MODERATOR: dávejte prosím pozor při výběru vhodné kategorie pro Váš dotaz. Děkujeme.

úte 27.6.2006, 14:42

Příspěvek 
Tak se někdy zkus zastavit na pátečním dýchánku na Avimu cca od 18 hod do boby než se to rozpustí.Je tam spousta kolegů co už gločky mají a pokud jsi držitelem příslušného Z.P tak asi nebude problémek se s někým domluvit a zkusit si vystřelit co vím já tak je tam G19,G17 určitě.Záleží vždy jen na domluvě s majitelem G.stengan

úte 27.6.2006, 14:56
Profil ICQ
VIP člen

Příspěvek 
Antonioseruty: obavam se, ze zadne normalni srovnani jednoduse neexistuje, proste chces porovnavat neporovnatelne.

PS. navic je trosicku iracionalni se zde ptat v cem by byla CZ lepsi - to je jako by ses na foru o Mercedesech ptal na porovnani s Oktavkou *40*.

Obrázek

úte 27.6.2006, 16:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvek 
no jo ale ta Octavia může být pro někoho lepší volba s ohledem na cenu
což zrovna při srovnání ceny CZ DC s běžným Géčkem nevynikne.

Antonioseruty
duralovou čízu jsem MĚL a už pár měsíců ji k mé spokojenosti nahradil Glock

úte 27.6.2006, 17:08
VIP člen

Příspěvek 
4mike: ja nemyslel vubec porovnani ceny Medvidka s Ochcavkou, ja to dal ciste jenom jako priklad iracionalniho dotazu. Je pochopitelne ze na webu o Medvedech tezko uspeje s dotazem na Ochcavku.

Obrázek

úte 27.6.2006, 17:35

Příspěvek