VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič ...
Události o zbraních ve světě i u nás, trestné činy se zbraní, apod.
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Dřív se na auta střílelo, zjistilo se že je to hloupost. Pčr je momentálně v situaci, že to vozidlo potřebuje zastavit, ale nemá jak. Šéf řekne, abych za ním jel dokud mu nedojde benzín. Což je také hloupost. Lepší stavěcí pás stojí cca 10 tis. a byla by to dobrá investice.
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
zastavovat auta se bohužel musí..někdy je to na oznámení od kriminálky která potřebuje nenápadně ztotožnit řidiče a spolujezdce který se někdě přimotává ale přitom nemusí zrovna nic dělat..prostě se získávají informace..
no a když hlídka chce auto zastavit, řidič zastavit nechce.. není jiné bezproblémovější řešení..to by na každý kraj musely být 12/24 mixéry a stejně ani tyto stroje nezvládnou úplně všechno..šel bych cestou samostatného trestného činu..a dával bych za to pracovní lágry..
obyčejnej slušnej pracující člověk zastaví, nechá hlídku provést úkony a zase jede dál..drbani ví že nezastavovat se vyplácí..v TV vidíme jen ty medializované honičky, ale to je tak 10 procent..
z technického hlediska bych šel cestou zastavovacích pásů dálkově ovládaných..zapnout/vypnout..
no a když hlídka chce auto zastavit, řidič zastavit nechce.. není jiné bezproblémovější řešení..to by na každý kraj musely být 12/24 mixéry a stejně ani tyto stroje nezvládnou úplně všechno..šel bych cestou samostatného trestného činu..a dával bych za to pracovní lágry..
obyčejnej slušnej pracující člověk zastaví, nechá hlídku provést úkony a zase jede dál..drbani ví že nezastavovat se vyplácí..v TV vidíme jen ty medializované honičky, ale to je tak 10 procent..
z technického hlediska bych šel cestou zastavovacích pásů dálkově ovládaných..zapnout/vypnout..
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Jak mám rozumnět tomu, že dopraváci zjišťují totožnost, i když "se nic neděje", jen proto, že někoho zajímá, kdo s kým jakým autem cestuje? Já jsem tak nějak žil v přesvědčení, že PČR smí zjišťovat totožnost jen v zákonem stanovených případech, to už zas neplatí?
Jen tak preventivní kontrolu soudruhů SNB se zápisem kdo s kým kam a proč do bločku příslušníka jsem zažil naposled v době červených knížeček s adresou zaměstnavatele
Jen tak preventivní kontrolu soudruhů SNB se zápisem kdo s kým kam a proč do bločku příslušníka jsem zažil naposled v době červených knížeček s adresou zaměstnavatele
FAQ: | Kdo je Nikdo? | Kde najdu Kvérov? |
Příspěvky: 170
Registrován: pát 27.7.2012, 12:05
Zbraň: glock
Bydliště: Praha
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
samozřejmě, že se auta zastavovat musí!
Bohužel odhaduju, že i v policii to je podobné jako jinde. Totiž, že vedení má dost práce samo se sebou (aby se udrželo) a na to, jak si podřízení poradí v praxi už jaksi nezbývá. A změny stavu nastávají, bohužel, vždy až po nějakém megaprůšvihu.
Z honičky, co končila na Karláku, jsem si odnesl tento laický pohled: VW co jede z nuslí nijak extra rychle, ale bylo vidět, že nehodlá zastavit, křižovatku projel na červenou, ale řekl bych zatím nijak bezhlavě. Odbočil do Vyšehradské s jedním autem v patách. Za chvíli se odtamtud vraceli. Tři vozidla naproti v jednom směru, jízda krokem, majáky, pasivně čekají, co bude. Pirát odbočuje do směru odkud přijeli. Přirozeně Vzrůstající počet vozů a hluk sirén ho ale imho spíš vybudil a jeho rychlost stoupá, ohledy na ostatní klesají. na karláku se nakonec čelně srazí s nic netušící hlídkou (houby zátaras!) když se mu naštěstí nepodařilo vyjet na tramvajový ostrůvek (je tam zvýšený obrubník).
Řešení: neznám. Ale psychologie lovu je přece jiná. Auto se neuhoní jako liška. Takže zbývá využít překvapení nebo přímý útok v přesile. Na překvapení možná chybí něco nebo někdo ve velení a řízení akce. A přímému najetí do piráta možná brání obava policistů z úhrady škody na služebním vozidle.. (?)
Čili asi musíme ještě čekat na něco hodně špatného, co bude k nějaké kloudné změně dobré..
Bohužel odhaduju, že i v policii to je podobné jako jinde. Totiž, že vedení má dost práce samo se sebou (aby se udrželo) a na to, jak si podřízení poradí v praxi už jaksi nezbývá. A změny stavu nastávají, bohužel, vždy až po nějakém megaprůšvihu.
Z honičky, co končila na Karláku, jsem si odnesl tento laický pohled: VW co jede z nuslí nijak extra rychle, ale bylo vidět, že nehodlá zastavit, křižovatku projel na červenou, ale řekl bych zatím nijak bezhlavě. Odbočil do Vyšehradské s jedním autem v patách. Za chvíli se odtamtud vraceli. Tři vozidla naproti v jednom směru, jízda krokem, majáky, pasivně čekají, co bude. Pirát odbočuje do směru odkud přijeli. Přirozeně Vzrůstající počet vozů a hluk sirén ho ale imho spíš vybudil a jeho rychlost stoupá, ohledy na ostatní klesají. na karláku se nakonec čelně srazí s nic netušící hlídkou (houby zátaras!) když se mu naštěstí nepodařilo vyjet na tramvajový ostrůvek (je tam zvýšený obrubník).
Řešení: neznám. Ale psychologie lovu je přece jiná. Auto se neuhoní jako liška. Takže zbývá využít překvapení nebo přímý útok v přesile. Na překvapení možná chybí něco nebo někdo ve velení a řízení akce. A přímému najetí do piráta možná brání obava policistů z úhrady škody na služebním vozidle.. (?)
Čili asi musíme ještě čekat na něco hodně špatného, co bude k nějaké kloudné změně dobré..
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Já strach, že zaplatím služební vozidlo nemám. Jedno už jsem platil a splátkovej kalendář je slušnej. Takže v tom to nebude. Ale jak chceš Octávkou bourat do VW Tiguan? Přeci jen je to SUV. Resp. bourat můžeš, ale jaký to bude mít úspěch? Na tom Karláku to bylo dobrý, když už bourat, tak takovým to způsobem. Prostě mu tam nastavit předek auta. To je nejbezpečnější. Nebylo by ale lepší koupit ty pásy?
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
for Nikdo, samozřejmě, veškerou zákonnost umíme doložit..
Příspěvky: 80
Registrován: stř 24.7.2013, 0:48
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Ondísek tu zmínil jednu podstatnou věc - pčr má prostředky jak efektivně vozidlo zastavit. Jsou to právě ty zastavovací pásy, které už 20let leží ve skladech jen proto, protože vedoucí nemají koule vydat pokyn k jejich používání. Přitom na ráfcích se do Plzně ujíždí špatně.
A samozřejmě vinit PČR z toho, že chytá "gangstery" je naprosto ujetý.
A samozřejmě vinit PČR z toho, že chytá "gangstery" je naprosto ujetý.
Příspěvky: 54
Registrován: úte 21.8.2012, 11:17
Zbraň: alfa defender
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Jak se vůbec ty pásy používají? Přeci pokud není na dálnici, pak je X možností, kam může odbočit a ne všechny lze pokrýt pásem. Navíc při hustotě okolního provozu, jak zabránit tomu, aby se na tom další auta nevymlela?
Nemám o tom ani ponětí, tak pokud by někdo znalý věci trochu nastínil filozofii použití, byl bych vděčný.
Nemám o tom ani ponětí, tak pokud by někdo znalý věci trochu nastínil filozofii použití, byl bych vděčný.
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
je rok 2014, jsou státy kdy se používají pásy které se dají zapnout a vypnout..takže pašík se rozpíchá, ostatní to přejedou bez potíží..
něco zde http://300zmista.eu/2013/04/automaticky ... ike-strip/
něco zde http://300zmista.eu/2013/04/automaticky ... ike-strip/
Příspěvky: 330
Registrován: pát 02.12.2005, 13:07
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
... hoch se ztotožňuje s Berdychovým gangem... ? Takhle se fízlové respektu nedočkají. A v některých případech je to škoda.john.hawk píše:for Nikdo, samozřejmě, veškerou zákonnost umíme doložit..
Korty
"... jen z mých mrtvých rukou!"
"... jen z mých mrtvých rukou!"
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Jarda K: ale tady Hawk nemuze prece za to, ze spolujezdec jakoby z oka vypadl nekomu v celostatnim patrani
| MujGLOCK | - < Forum > < Fotogalerie >
Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku."
Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku."
Příspěvky: 330
Registrován: pát 02.12.2005, 13:07
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Já vím. Jen mě sere arogance těch co si myslí, že jsou nadlidi. Kdyby (teď se opakuji) byli slušní, jistě by si našli slušné zaměstnání.
Omlouvám se, prostě to tak cítím.
Omlouvám se, prostě to tak cítím.
Korty
"... jen z mých mrtvých rukou!"
"... jen z mých mrtvých rukou!"
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Na jednu stranu chápu a souhlasím s Jardou K, na druhou stranu zase chápu ty policajty, že si před zastavením auta prolustrují, co za magora na ně může vyběhnout. Navíc ve zjištění, že to auto ani majitel nejsou v pátrání, nevidím nic moc špatného. Prostě práce, kombinovaná s pudem sebezáchovy.
"Doufej ve spravedlnost, ale buď připraven i na bezpráví." Lucius Annaeus Seneca
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Jarda K: takze kdo je policista je "a priori" neslusny?
| MujGLOCK | - < Forum > < Fotogalerie >
Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku."
Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku."
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Přinejmenším sprostý podezřelý
FAQ: | Kdo je Nikdo? | Kde najdu Kvérov? |
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Mně přijde spíš smutný, že policajti hledají takovéhle k zblití obezličky (zas rozumím tomu, že jsou k tomu tlačeni shora).
Vadí mi ta předposranost a zneužívání jiných ustanovení, než o jaká skutečně jde.
Nebudu mít nic proti tomu, když mě zastaví a řeknou "dostali jsme hlášení, že někdo v autě této značky vybral dvě autorádia, můžeme vidět váš zavazadlový prostor?"...
Ale...
Když mě místo toho zastaví, po zběžné kontrole se zeptají, jestli jim ukážu kufr a na můj dotaz: "Proč? A proč jste mě vlastně zastavili?" odpoví s výrazem "polib-mi", že kvůli pátrání po hledané osobě, tak bych jim nejradši nasral, protože je mi jasný, že mě tahá za fusekli a dělá "prudiče".
Ale znova opakuju, chápu, že to maj složitý a že tím možná (pravděpodobně) sledujou nějakej pozitivní zákonnej cíl. Proto mě mrzí, že takhle dělaj z lidí voly.
Vadí mi ta předposranost a zneužívání jiných ustanovení, než o jaká skutečně jde.
Nebudu mít nic proti tomu, když mě zastaví a řeknou "dostali jsme hlášení, že někdo v autě této značky vybral dvě autorádia, můžeme vidět váš zavazadlový prostor?"...
Ale...
Když mě místo toho zastaví, po zběžné kontrole se zeptají, jestli jim ukážu kufr a na můj dotaz: "Proč? A proč jste mě vlastně zastavili?" odpoví s výrazem "polib-mi", že kvůli pátrání po hledané osobě, tak bych jim nejradši nasral, protože je mi jasný, že mě tahá za fusekli a dělá "prudiče".
Ale znova opakuju, chápu, že to maj složitý a že tím možná (pravděpodobně) sledujou nějakej pozitivní zákonnej cíl. Proto mě mrzí, že takhle dělaj z lidí voly.
Starosta
-- Si vis pacem, para bellum --
-- Si vis pacem, para bellum --
Příspěvky: 601
Registrován: sob 02.6.2012, 19:13
Bydliště: blízko Brna
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Ehm, to bylo asi myšleno jinak. Že potřebují zjistit, s kým jezdí a tak, tak proto udělají "náhodnou" silniční kontrolu. A ne, že zastaví auto a pak teprve zjišťují, kdo to je.
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
Starosta: Přesně. Pak se nemůžou divit, že mají takovou pověst a společenskou prestiž, jakou mají. A také že lidé využívají všech možností, aby s policajty a systémem vyjebali rovněž.
FAQ: | Kdo je Nikdo? | Kde najdu Kvérov? |
Re: VIDEO: Honička v pražské Libuši skončila nehodou. Řidič
cipis: presne jak rikas, ale to je snad pochopitelne. Na druhou stranu neni problem vytahnout smartphone, zobrazit hledane v CR nechat mu to "duvodne podezreni" zduvodnit - tady mi ukazte, koho ze teda Vam pripominam a dodat, ze obratem jeste volas i GIBS
| MujGLOCK | - < Forum > < Fotogalerie >
Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku."
Citát dne: "Rychlejší, než 158 na drátě, je 357 na opasku."