STEPAN - kapesní zbraně jsou na nic


Různé existence vyskytující se (nejenom) na našem fóru

Uživatelský avatar

Příspěvky: 2996

Registrován: ned 12.3.2006, 10:18

Zbraň: G17 a další

Bydliště: Praha Západ

Re: Střelce na univerzitě v Seattlu zneškodnili studenti

Příspěvek od Starosta » úte 10.6.2014, 11:34

Vsadím roční STD členství, že se tento přímý "souboj" v letošním roce neuskuteční.
Starosta
-- Si vis pacem, para bellum --

Exot fóra
Exot fóra

Příspěvky: 978

Registrován: pon 10.4.2006, 21:56

Re: Střelce na univerzitě v Seattlu zneškodnili studenti

Příspěvek od Stepan » úte 10.6.2014, 12:22

Proti souboji nic nemám, jsem ale ve velké nevýhodě, protože jsem začátečník.

Taky G26 je skoro úplně normální zbraň, jenom z obou konců uřezaná a skoro žádnou reálnou nevýhodu vůči mé největší zbrani nemá, možná snad jedině v té krátké pažbě. Na TS bych si musel zvykat a učit se s ní.

O G26 jsem nemluvil, tu mi podsunul rudý pes.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1251

Registrován: pát 07.9.2007, 13:47

Bydliště: LKPR

Re: Střelce na univerzitě v Seattlu zneškodnili studenti

Příspěvek od Biggles » úte 10.6.2014, 12:33

G26 je SUBCOMPACT, což je opravdu zbraň z obou konců "uřezaná", něčemu nerozumíš, růžovej znalče? Copak si tedy pod tím subcompactem vlastně představuješ? Proč píšeš jednu zhovadilost za druhou, když sám napíšeš, že jsi začátečník (tedy soudný začátečník drží pysk a klávesnici a snaží se načerpat znalosti)? Můžeme to tedy považovat za zjevné potvrzení faktu, že jsi tlachal, tedy troll...
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2996

Registrován: ned 12.3.2006, 10:18

Zbraň: G17 a další

Bydliště: Praha Západ

Re: Střelce na univerzitě v Seattlu zneškodnili studenti

Příspěvek od Starosta » úte 10.6.2014, 13:44

Tak pojď, Štěpánku, dohodněte si ten souboj a realizujte ho - kdybys z toho náhodou nevycouval, tak Ti to členství rád zaplatím.