Dvouleté dítě ve Wisconsinu zastřelilo matku Vůz americké po


Události o zbraních ve světě i u nás, trestné činy se zbraní, apod.

Uživatelský avatar

Příspěvky: 296

Registrován: sob 04.5.2013, 7:51

Zbraň: Glock 19C, SA58

Bydliště: Praha - Pankrác

Dvouleté dítě ve Wisconsinu zastřelilo matku Vůz americké po

Příspěvek od PatrikChrz » čtv 28.4.2016, 7:04

http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=401805&sId=&mId=

Dvouleté dítě ve Wisconsinu zastřelilo matku

dnes 05:28 Svoji matku zastřelil dvouletý chlapec v Milwaukee v americkém státě Wisconsin. Žena řídila vůz svého přítele, který pracuje jako člen ochranky a na zadním sedadle auta nechal střelnou zbraň. Dítě, které sedělo vzadu, si s ní hrálo a vyšla rána. Uvedla to místní stanice WISN.
„Už ji neuvidím. Bolí mě pod hrudí. Už mě ani nenechají se na dceru podívat. Chtěl jsem ji ještě naposledy držet,“ řekl otec 26leté Patrice Priceové.

Incident se udál za jízdy v úterý ráno. Priceová za volantem byla zasažena do zad a svému zranění podlehla.

V autě ještě cestoval i její mladší roční syn a také matka Princeové.

Podobný případ se v USA udál teprve před měsícem na Floridě, kde čtyřletý hoch nedopatřením postřelil svoji matku Jamie Giltovou, propagátorku práva na držení střelné zbraně.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 490

Registrován: sob 20.2.2016, 21:29

Zbraň: CZ-P10 C

Re: Dvouleté dítě ve Wisconsinu zastřelilo matku Vůz americk

Příspěvek od Sedmej » čtv 28.4.2016, 7:35

jeden z důvodů, proč jsem zastáncem nenosti zbraň s nábojem v komoře, člověk nikdy neví co se může stát.

Příspěvky: 264

Registrován: stř 06.11.2013, 21:07

Zbraň: G17 gen 4, g43

Bydliště: UH

Re: Dvouleté dítě ve Wisconsinu zastřelilo matku Vůz americk

Příspěvek od Jurda » čtv 28.4.2016, 8:31

Sedmej: velmi logický důvod cos uvedl... Stejně by vyznělo: proto nemám žádnou zbraň, člověk nikdy neví co se může stát.