Puškohled na MAO v nižší cenové relaci


Vše o Taktické malorážce, aneb o novém směru v malorážné střelbě u nás

Moderátor: Grinch

Příspěvky: 167

Registrován: úte 02.3.2010, 21:48

Puškohled na MAO v nižší cenové relaci

Příspěvek od midlos » stř 23.3.2011, 19:46

Ahoj všichni,

tuším, že pokládám otázku, která byla položena již mnohokrát, ale i tak se pokusím.
Chci se pokusit střílet z malorážky na 50 metrů a chci samozřejmě i nějaký puškohled, protože střílím dioptrem a chtěl bych mít lepší výsledky.

Nechci utopit v puškohledu x násobek ceny pušky a tak se poohlížím po něčem levnějším.
No a jelikož jsem laik a nerozumím tomu, ptám se tady, jestli by mi někdo mohl poradit, případně pomoct vybrat ze mnou uvedených puškohledů.

Po přečtení mnoha příspěvků na několika fórech zabývající se problematikou puškohledů je mi jasné, že se mnozí zděsí, co jsem si to vybral za „shit“.
Ale chápejte, nechci puškohled za balík, abych zjistil, že mi to s puškohledem nejde tak, jak jsem očekával a aby mi pak drahý puškohled ležel ve skříni.

Je mi taky jasné, že mnou uvedené puškohledy nebudou zřejmě perfektní, ale moje otázka zní, jestli se s nimi dá střílet MAO a jestli je skrz ně vidět na terč.

Případně pokud se někomu bude chtít dopručit něco jiného, budu jen rád.

Děkuju

http://www.gunshop.cz/cs/sport-hd-ir-3- ... -3022.html

http://zbrane.subrt.cz/puskohledy-ostat ... nighteater

http://www.zbranenaobjednavku.cz/produk ... md-6-24x44

http://www.zbranenaobjednavku.cz/produk ... ed-4-16x50

http://www.zbranenaobjednavku.cz/produk ... -1-4-16x44
Uživatelský avatar

Příspěvky: 485

Registrován: ned 01.10.2006, 19:36

Bydliště: Sev. Morava

Re: Puškohled na MAO v nižší cenové relaci

Příspěvek od daveG17 » stř 23.3.2011, 20:35

Ahoj, pokud pomýšlíš jen na MAO, pak OK, pokud ale zajdeš i na jiné závody, dost často je maximální povolené zvětšení 4x, takže variabl s nejmenším zvětšením 4x ještě zkousnou, s 6-24 nebo ještě větším si už neškrtneš.