Tvořím, ale aktuálně musím řešit spíš studijní věci.
Není to tak jednoduché, jak se zpočátku zdálo, protože se snažím udělat aplikaci pokud možno co nejvíce blb-proof a to vyžaduje hodně úsilí, testování a debugování.
Dá se nastavit počet popperů a papíráků na situacích, aby se dala kontrolovat vyplněnost scoresheetů.
Hlavní formát pro uložení je XML. DB je z našeho pohledu spíš na obtíž, protože se s tím musí operovat sem a tam a nějak se to stejně musí přenášet. Exportovat se ale dá i do čistého CSV (kdo si rád hraje s Excelem).
Výhoda XML je, že se to dá fláknout na web a jen k tomu přidružit stylování a hotovo.
Samozřejmě se rozlišuje interní a veřejný XML (čísla zbrojáků, LEX/neLEX apod.) .
Seznam závodníků... Automatický výpočet startovného dle parametrů (závodník, lexák, rozhodčí,...). To umožňuje i jednodušší výpočet vybraných peněz (tedy spíš pro pořadatele).
Vypočítání scoresheetů je co nejpodobnější papírákům (blb-proof) a dají se vyplňovat jak spodní řádky, tak i jednotlivé buňky (neukládá se odděleně, slouží jen k automatické sumaci pro ty, kteří neumějí počítat do deseti, respektive dvanácti). Při špatném součtu popperů/papíráků je zapisovač upozorněn. Plus další blbiny pro zjednoduššení a urychlení.
(za to, že to už (asi?) nevypadá jako aktuální scoresheet nemůžu, jeden nejmenovaný
jejich vzhled totiž mění skoro každý závod... naposledy, jak jsme se shodli, to bylo k horšímu)
Zobrazení výsledků dle divize. Ještě mi chybí dodělat tisk.
Pravidla LOS pěkně po ruce.
Splácáno v .NET C#.
PHP je k prdu, vyžadovalo by to podpůrné věci jako třeba instalaci http a db serveru, což většina zapisovačů dělat nechce a nebude.
Ovšem v plánu jsem měl přidružené web rozhraní pro zveřejňování výsledků a unifikovanou registraci závodníků předem.
Už byla na zbranekvalitne.cz funkční i ta část zobrazování výsledků, včetně automatického výpočtu poháru a možnosti jedním klikem zobrazit graf závodníka, jak se vyvíjelo jeho skóre v jednotlivých závodech v ročníku. Vypadalo to moc pěkně, ale od změny výpočtu bodování pravidly LOS jsem se ještě nedokopal k úpravě a tohle se zdálo být důležitější.