střelivo do G17-poradíte mi, prosím?


Doporučení, ceny, zkušenosti, přebíjení

Uživatelský avatar

Příspěvky: 89

Registrován: čtv 26.5.2005, 21:39

Zbraň: GLOCK

Bydliště: Boskovice

střelivo do G17-poradíte mi, prosím?

Příspěvek od Iren » čtv 26.5.2005, 21:53

Ahoj ,doufám, že už velmi brzy se stanu majitelkou G17 a ráda bych slyšela vaše názory na to:
1/ jaké orig. střelivo mám používat
2/ zda je přebíjené střelivo bezpečné a má-li i nějaké jiné výhody než nižší cenu
Jsem úplný začátečník (a holka k tomu :-)), tak prosím o velmi polopatistické instrukce. Dík moc
Iren

Příspěvky: 50

Registrován: pát 01.4.2005, 16:31

Zbraň: GLOCK

Bydliště: Trenčín

Příspěvek od glock gunner » pát 27.5.2005, 7:22

na nosenie jednoznacne EFMJ a prebijane mozes pouzival len na sportove strielanie a vyhoda prebijaneho streliva je aj taka ze si zvolis taku laboraciu typ strely aby ti "sadla" do zbrane a aj ruky
Uživatelský avatar

MujGLOCK team

Příspěvky: 2411

Registrován: úte 29.3.2005, 15:34

Zbraň: G17, G43, CZ858

Bydliště: doma

Příspěvek od Jasik » pát 27.5.2005, 9:48

To Iren: Jsi z Prahy? Pokud ano, můžeme si o tom promluvit osobně třeba v průběhu testování Gločků, které budeme mít s Gobiusem někdy příští týden (nebo ten další - po 6.6.) na střelnici AVIM v Sokolovské ulici. Určitě tam budeme minimálně 2, kteří střílí různé druhy střeliva a máme s nimi různé zkušenosti.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 89

Registrován: čtv 26.5.2005, 21:39

Zbraň: GLOCK

Bydliště: Boskovice

střelivo do G17

Příspěvek od Iren » pát 27.5.2005, 11:15

glock gunner: dík

Jasik: kdepak Praha - Morava, Boskovice :-). Budu ráda, když upustíš nějaké moudro alespoň virtuálně, dík Iren
Iren

Příspěvky: 50

Registrován: pát 01.4.2005, 16:31

Zbraň: GLOCK

Bydliště: Trenčín

Příspěvek od glock gunner » pát 27.5.2005, 12:22

tak to ja som blyzsie som z Trencina ale behat so zbranou (pistolou:-) cez hranice sa mi moc nechce