Stránka 1 z 2

Vratná pružina zápalníku

Napsal: úte 07.3.2006, 21:38
od tom
Tak jsem koupil wolframovou vratnou pružinu zápalníku se sníženým odporem od GM, a řeknu Vám že takovejhle výsledek jsem teda opravdu nečekal. Představte si že po namontování klesnul odpor spouště o celých neuvěřitelných 0,0000nic. Můžu vřele doporučit, za těch 214Kč se to opravdu vyplatí. *36*

to TOM

Napsal: stř 08.3.2006, 8:10
od Salamoun
Zajímalo by mě,jak jsi to změřil,myslím před a po?

Napsal: stř 08.3.2006, 10:25
od tom
Salamoun: pet flaška pověšená na spoušť. :wink:

Napsal: stř 08.3.2006, 10:52
od MarK
Fakt se tomu v případě úderníku říká vratná pružina? :shock: vždyť nikam nevrací...

Napsal: stř 08.3.2006, 12:47
od Ivoshek
Jaktože ne? Vrací zápalník dopředu :-). Bicí je možná lepší.

Napsal: stř 08.3.2006, 15:22
od tom
Jo pravda, pro ty co s toho maj špatný spaní, správnej název je "pružina zápalníku". *1*

Napsal: stř 08.3.2006, 15:48
od Jonny
Než se začneš rozplývat, tak testuj střílení. Snižuje odpor spouště tím, že snižuje bicí sílu zápalníku. To se může projevit na horším odpalování!

Mimo to wolframová je tyčka u vratné pružiny. Ještě jsem neslyšel o wolframové zápalníkové pružině. Je to pouze zápalníková pružina se níženým odporem. Samozřejmě se mohu mýlit.

Napsal: čtv 09.3.2006, 9:18
od Dydla
To Jonny: vůbec se nemýlíš, to názvosloví je od počátku pěkně popletené . Tome, Tome ... !
To Tom :Ale znatelný efekt bude,když si ještě opatříš silnější spoušťovou pružinu. A nebo pak experimentovat a zkracovat původní pružinu zápalníku, kdysi jsem ji zkrátil až o tři závity a fungovalo to bezchybně na všechny zápalky. D.

Napsal: čtv 09.3.2006, 9:33
od Dydla
...a ještě jsem zapoměl, že ta pružina zápalníku není wolframová ale Wolfova,resp.firmy Wolf .

Napsal: čtv 09.3.2006, 9:44
od tom
Jonny:
Dydla:Ok, OK. Nějak jsem to popletl. Není wolframová, jak jsem se milně domníval ze zkratky Wolf. ale jak říkáte tedy Wolfova. Nicméně mi fakt nefunguje. Silnější pružinu spouště jsem dal jako první, tedy spíš sériovou zkrátil asi o 3 závity, plus vyleštění dotykových ploch, zkrácení chodu spouště vpřed i vzad (chod 3mm, při zachování funkce spoušťové pojistky), a to všecho mi udělalo 1,65kq na spoušti + zápalníková pružina se zníženým odporem dalších -0,00nic. *1*

Napsal: čtv 09.3.2006, 14:07
od Dydla
Tome, kdysi jsem se u G 34 dostal na 1,5,ale bez Wolfovy pružina, originální jsem zkrátil o ty tři závity a spoušťovou jako ty také. Myslím ,že už ví to nejde, na amerických web.stránkách je nějaká firma,která to děla snad na l kg,myslím ,že je tam i návod, ale adresu už nevím. Jen doře vím,že u výše popsaných úpravách u mé G34 mi to asi po roce,resp. 5000 výstřelech začalo střílet " dvojstřely" a tak jsem dost ubral. Nyní mám G 19 ,mám v ní Wolfovu pružinu, silnější spoušťovou, samozřejmě lehkou stojnu a na spoušti asi 1,75 a protože je krátká, je to OK.Stejně ale se říká, že důležitější je krátký chod spouště než lehký chod. D.

Napsal: čtv 09.3.2006, 15:40
od tom
Dydla: Vím, to zkrácení chodu udělalo fakt hodně. Jelikož se spoušťové táhlo šoupe menší dráhu po úderníku, tak tím už samo o sobě klesnul odpor. Jenom by mě zajímalo, pořád slyšim od někoho že bude zkoušet NY pružinu spouště, ale k čemu je to dobrý, jak se to projeví?

Napsal: čtv 09.3.2006, 19:17
od Smith
To by mě taky zajímalo :!: Na www.glockparts.com doporučují (v sekci FAQ) kombinaci 3,5 lbs stojiny a pružinu NY1, což má způsobit "consistant pull from beginning to end and a quicker trigger reset."
Čjort znajet, jak to ve skutečnosti vypadá... :evil:

Napsal: čtv 09.3.2006, 19:23
od tom
Smith: štoéto? :shock:

Napsal: čtv 09.3.2006, 19:30
od Smith
Já nevím, co si pod tím mám představit, tak raději doslova cituji *92*

Napsal: čtv 09.3.2006, 21:04
od cybernetic

Napsal: pát 10.3.2006, 0:59
od tom
Co to je? Vypadá to jako domo robo laserem. Toho bych se bál. :shock:

Napsal: pát 10.3.2006, 5:14
od cybernetic
tak toto robia nemci.Je to vyiskrované.Nejedná sa o úpravu pôvodného úderníku.

Napsal: pát 10.3.2006, 7:41
od S474N
Vypada to zajimave *52* a snad to maji i propocitane, aby to neco vydrzelo.

Napsal: pát 10.3.2006, 8:03
od Jonny
NY mění chod spoušťového táhla po zápalníku. Zase tím naroste váha na spoušti, ale to by nemělo u 3,5 lb stojny vadit. Když to k ničemu nebude, tak objednávám i spoušťovou sportovní GM pružinu.

Toto odlehčení zápalníku zrychlí reakci po odpálení, ale zase sníží kinetickou energii dopadu na zápalku. Vzhledem k tomu jaký je ten materiál zápalníku, tak bych to na své zbrani nezkoušel.