Stránka 2 z 2

Napsal: pát 10.3.2006, 18:16
od Smith
to Jonny: Jsem na to převelice zvědav. Pokud dobře chápu princip, neměl by se odpor spouště při použití NY1 nějak dramaticky zvětšit, protože to prostě jen nahrazuje standardní pružinu. Jaký odpor má standard nevím, NY1 by měla mít 4 lb.

Napsal: ned 12.3.2006, 13:14
od tom
Jestli jsem tomu dobře rozuměl, tak NY mění průběh odporu při spouštění. Sice odpor zvyšuje, ale teoreticky snad i ta pružinka co ho dělá jde dát slabší. Přiznejte se, kdo z Vás ji má namontovanou aď to můžem vyzkoušet. *1*

Vratná pružina zápalníku

Napsal: pon 13.3.2006, 9:49
od vito
Možná se kolosálně mýlím, ale označení spouště NY znamená New York trigger a asi ve třech variantách různého odporu je pro New York Police Departement vyrábějí u Glocka v Rakousku a asi také v USA. Všechny tyto stojiny spouště mají vyšší odpor než standard. Ale možná je toto sdělení obecně známé a já plácám do vody.

Napsal: pon 13.3.2006, 13:44
od Jonny
Standardní zvyšují o hodně váhu, ale tato sportovní by neměla o tolik a hlavně zkrátí chod na spoušti. Sice zvýší váhu, ale to by neměl být na 3,5 lb stojně zase takový problém. Výsledek by měl být kolem standardu, ale s menším krokem na spoušti.

Nicméně, to se zjistí až při kompletním osazení. 8)

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: pát 25.11.2016, 9:39
od pelanj
Ke G26 jsem dostal pytlíček s pružinami - podle obrázků na netu to vypadá na Ghost Spring Kit. V pistoli je pravděpodobně nainstalovaná ta kratší pružinka blokace. Byla tam původní stříbrná pružina. Zkusil jsem tam dát tu silnější a změnu jsem moc nepozoroval, spoušť možná malilinko tvrdší.

Bude G bezpečný a spolehlivý i s tou slabší přužinou? Nebo se na to mám vykašlat a vrátit stříbrnou?

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: stř 15.2.2017, 15:11
od pelanj
Odpovím si sám - rozdíl tam určitě je, v bezpečnosti snad ne. G26 chodí jako víno. Akorát si tu sadu musím koupit ještě jednu do G17 - když vezmu G26 do ruky po G17, tak je vše v klidu. Když to udělám opačně, tak začnu strhávat, když si nedám pozor. A to mi to přišlo, že spoušt je stejná. Ale o trochu není. Kupodivu, ta trocha udělá docela dost.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: stř 15.2.2017, 21:09
od Rough boy
Byl jsem svědkem, když kolega vyměnil spoušťovou pružinu za tužší a zápalníkovou za slabší. Zápalník pak neměl potřebnou sílu při předepnutí a nepřetlačil úplně spoušťové táhlo do přední polohy. Výsledkem bylo, že spoušť šla stisknout i bez stisknutí toho pojistného jazýčku, neboť ten neměl tu svou činnou plochu (kterou se opírá o rám a blokuje pohyb spouště vzad) vyjetou ven z rámu. Takže pojistka spouště byla v tu chvíli vyřazená, jako když tiskneš spoušť ihned po resetu, v tu chvíli také není funkční. Každopádně to bude asi záviset i na stavu spoušťáku jako celku, mám na mysli jeho zaběhnutí. On to měl u gen4 která neměla tolik najeto, tudíž se přičítalo k výslednému odporu, kladenému zápalníku ještě další tření mezi táhlem a rámem, stojinou, čepu spouště atd.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: stř 15.2.2017, 22:03
od ggrand
Ale prdlajz. Mám všechno vyleštěné, táhlo se mi nedře po rámu a když nasadím slabou pružinu zápalníku a silnou spouště ze sady od ghosta, tak je to jak píšeš. Nějaké tření s tím nemá co dělat. Jen je prostě blbý poměr spoušťové a zápalníkové pružiny. Navíc takle slabá pružina zápalníku mi neodpaluje, takže mě to ani nemrzí. Dělá mi to jak 4. tak i 3. generace.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: pon 20.2.2017, 17:39
od Rough boy
Zkusmo jsem tuhle kombinaci nahodil na gen2. Makalo to, sice o prsa ale jo. Výjimku tvořilo pomalé pouštění závěru a nebo když jsem stisknul trochu spoušť pak už se taky nevrátila úplně dopředu. Pro nošení podle mě moc riskantní kombinace, pro střelnici mi přijde jako možnost závadění navíc.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: úte 21.2.2017, 10:16
od pelanj
Nejspíš je tam originál pružina spouště. Nevím, čím to je, ale ta 26 má super spoušť (a za sebou asi 5000 výstřelů) a 17 se stojinou 2 kg je hrůza a strhávám (správný postup je naučit se na horší spoušť, na tom pracuju).

Ale zkusil jsem experiment. Celou spoušť z G26 a úderník i s pružinou jsem přehodil do G17. Dokonce i pružinku blokace, ta ale vypadala úplně stejně. Ještě jsem to nevyzkoušel naostro, ale zdá se mi, že i tak má ta G17 horší spoušť. Je tam trochu propad, než zabere.

Je možné, že se spoušťový mechanismus chová v jiné zbrani jinak? Že by to bylo nějaké drhnutí o rám? To na první pohled nevypadá.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: úte 21.2.2017, 12:17
od Tomak
Je to možný. Zkoušel jsem přehodit komplet spoušťáky mezi 17 a 19 jen tak ze zvědavosti a fakt to bylo jiný. Proč, to fakt netuším.
Já mám po pár úpravách super hladkej chod a slušnej odpor. Mám dotuněno. Víc mi netřeba. Ještě si to malinko všechno sedlo po pár stovkách výstřelů a jsem spokojen.
Navíc i za použití stejných postupů a stejných komponentů se mi nepovedlo udělat spoušť úplně stejnou u obou pistolí. Je to hodně podobný, ale malinkej rozdíl tam je.
Jestli budeš v neděli v Příbrami, nechám tě sáhnout :wink:

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: úte 21.2.2017, 12:32
od pelanj
Jo, budu:) Chci právě střílet se 17, s 26 se mi posledně dařilo neuvěřitelně. Prostě střílela tam, kam jsem ji namířil, se 17 se pořád peru a nevím proč. Určitě si rád poslechu radu zkušeného glockaře, co s tím. Podle přezdívky nevím, ke komu se hlásit - tak tam na mě prosím houkni, probereme to. Díky.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: úte 21.2.2017, 13:40
od SunTingWong
pelanj píše:Nejspíš je tam originál pružina spouště. Nevím, čím to je, ale ta 26 má super spoušť (a za sebou asi 5000 výstřelů) a 17 se stojinou 2 kg je hrůza a strhávám (správný postup je naučit se na horší spoušť, na tom pracuju).

Ale zkusil jsem experiment. Celou spoušť z G26 a úderník i s pružinou jsem přehodil do G17. Dokonce i pružinku blokace, ta ale vypadala úplně stejně. Ještě jsem to nevyzkoušel naostro, ale zdá se mi, že i tak má ta G17 horší spoušť. Je tam trochu propad, než zabere.

Je možné, že se spoušťový mechanismus chová v jiné zbrani jinak? Že by to bylo nějaké drhnutí o rám? To na první pohled nevypadá.
spúšťové tiahla pre g26/19 a pre g17 niesu rovnaké. zadná hrana ktorá sa opiera o úderník je na 26/19 vyššie jak na g17.
pri použití g17 tiahla v v g26 alebo g19 pištoli sa tiahlo opiera o úderník menšou plochou a keď pri pohybe spúšte stojina tiahlo znižuje, úderník je vypustený skorej jak pri použití originál g26/19 tiahla. chod spúšte je kratší a lahší.

pri použití tiahla g26/19 v g17 pištoli je to naopak. vačšia plocha, neskor vypustený, tažší a dlhší chod.

po nasadení inšpekčného čela záveru je to pekne vidiet.
ja by som tiahla nezamienal. niektorý borci to tak majú, ale imho to neni dobré riešenie.

ja mám pri použití rovnakých pružín a stojín v g17 a g26 o niečo lepší chod spúšte v g17.
btw tá 17 chodí fakt pekne, niektorí známi uverili že tam neni odlahčená bicia pružina až ked ju videli. modrá farba dokáže hodne prekvapit :mrgreen:

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: stř 22.2.2017, 10:55
od pelanj
Která část je vyšší? Včera jsem na to chvíli koukal a okometricky tam nebyl moc vidět rozdíl. Myslíš zadní stranu toho kříže?

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: stř 22.2.2017, 12:35
od Lala
Ano, myslí zadní stranu toho kříže. Mám obě táhla, jak na G17, tak s vroubkovanou spouští na G19 (26). Kvůli těm vroubkům jsem to chtěl na G17, která má standartně hladkou spoušť. Včera jsem to zkoušel přehazovat, a v chodu žádný rozdíl nepozoruji.
Vyšší je o malinko to táhlo na G19.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: stř 29.5.2019, 8:17
od martin76
Poradí někdo jaká pružina je orig.pro glock 22 4gen.? tuším, že 24N, ale nejsem si tím úplně jistý.

Re: Vratná pružina zápalníku

Napsal: stř 05.6.2019, 12:02
od martin76
Info jsem dohledal, je to opravdu 24N.