No to tady úplně moc nemůžu, snad víc někdy osobně. 
V celku vypovídající by mohlo být (bez větších detailů a technikalií) třeba to, že to vyrábí firma, která po převzetí slovenským vlastníkem dovedla velkou, funkční a zcela soběstačnou firmu až ke krachu. Motory montuje vyrábí v Indii, plasty v Číně... Vlastně jediný co se dělá v ČR jsou převodovky a to ještě ne celý. 
Kovárna v háji, vývoj v háji, zkušení lidí v háji. Prostě nezůstal kámen na kameni. Firmu koupili od státu za tuším 300M, což je asi 1/10 ceny těch pozemků. Ty už jsou mimochodem taky v háji. Z každých 100 lidí co tam dělá tomu rozumí asi tak 5. Na každýho dělníka (cca 55 let) je 4 - 5 manažeřů (cca 23 let)  Teď, co vyházeli lidi asi i víc.
Vyrobený NOVÝ, traktory nedojedou bez poruchy ani k bráně. To je fakt. Občas nějakej sám od sebe shoří... 
Prostě prča. 
No a "novinkou" je "nově" vyvinuty OT cos viděl na IDETu. Na tom makali ti stejní vývojáři a manažeři. Většina je teda, a to je změna, Slovensko (vývoj). Zbytek stará dobrá Čína, Indie, Pákistán a kdoví co.
Ani, máš pravdu a souhlasím s tebou, že je prostě větší. Takže jako stacionární věžička na řopík ideální záležitost. Na ježdění, sorry, ale to fakt ne.
Jestli to prošlo testováním a splnilo armádní požadavky netuším, ale na rovinu o tom upřímně pochybuju. 
Stačí?