Příspěvek
od pgsp » stř 26.10.2011, 9:02
Lala
Nic se nesmí přehánět, proto je třeba mít na paměti, že přihnutím táhla se znemožní funkce jazýčkové pojistky a rovněž tak může být znemožněná funkce blokace zápalníku!
Takové ladění má určitou mez, za kterou by se nemělo zajít!
Jazýčková pojistka se musí odříznout, aby vypadla ven, potom vytlačit zbytek plastového kolíku ze spouště a vrtnout 2mm dírku. Nový čep se udělá např z 2mm vrtáku do ocele nebo železa (karbon. nebo uhlík.ocel), prostě se z něj kousek uřízne 9.6mm, konce se zaleští nebo žačerná. Jazýčková pojistka se zabrousí v místě kde se opírá o rám a tím blokoje, max 1.5mm, proto aby po přihnutí táhla opět plnila svou funkci
Než se začne s ohýbáním, tak je třeba stáhnout závěr, zatlačit zápalník tak aby z čela závěru byl vidět, a okraj blokace zápalníku je třeba označit červenou, zelenou centrfixou, nebo nějakou zelenou,oranžovou křiklavkou!
Proč:
Ohýbání je nejlépe provést ve svěráku ručně a postupně, třeba na 4x (mně se to povedlo na po 2, ale to je jiná

), jde o to že pokud se přihne víc jak o 3-4mm, tak zůstane odjištěná blokace zápalníku, což právě se může při namačkávání kontrolovat šachtou zásobníku a to je právě to oné místo které se označilo na té blokaci barvou!
LALA a další takoví:
Pokud na 100% nezvládáte kompletní rozborku Glocka tj. poslepu do šroubku a 100% nerozumíte jejímu principu činnosti celého mechanismu, tak to vůbec ani nedělejte!!!
Ohrozíte sami sebe a ostatní, budete takto nebezpečný stejně jako takhle dom*dané Glocky.
!!! POZOR !!! - Zde se již jedná o mechanické úpravy, které by jste měl-i svěřit odbornému servisu nebo zbrojíři! Výše uvedený popis neslouží jako návod, ale pouze pro ilustraci mého případu jak jsem si pro svou potřebu poladil spoušť na své G17. Všechno činíte každý na vlastní nebezpečí a svou odpovědnost!!!