Re: Lze něco změnit,aneb jak z toho ven?
Moje auto nepatří zrovna k těm úsporným, nicméně při provozu na lpg mám spotřebu zhruba 1,60 - 1,80 na km, což mi při výkonu 110 kw přijde jako docela ucházející - a více prostě neřeším.
Jinak souhlas - pořizovací náklady jsou kolem 30000. Další navýšení je při pravidelných TK, kdy platíš dvoje měření emisí, jednou ročně 100 Kč za kontrolu těsnosti celé soustavy. Jinak za 5 let provozu tohoto konkrétního auta jsem 2x měnil filtr, což považuji za věc běžné údržby (podobně jako čas od času prostě měníš čepy atd) a opět neřeším. Nádrž je potřeba opravdu po 10 letech vyměnit, současná cena toroidky je do 5000, mám na to ještě 5 let čas, tudíž opět neřeším.
Jinak - já nejsem ten typ, co si všechno přesně propočítává, můj odhad je, že nejpozději do dvou let od pořízení lpg se mi všechny náklady vrátily, takže teď už 3 roky jezdím s úsporou. Plus věř nebo nevěř, opravdu mám dobrý pocit z toho, že nezatěžuji životní prostředí tolik, jako "benzíňáci", nebo nedej bože "nafťáci".
Karel - nemíním více zabředávat do politických diskuzí, vol si koho chceš, já se zařídím pdoobně. A navíc - já tady, na rozdíl od jiných, nedělám žádnou předvolební agitku, nemám potřebu přesvědčovat jiné dospělé lidi o tom, jak jsou někteří dobří a jiní zase špatní.
Co se týká úspěšnosti manažerů - tady je jen jedno vypovídající hledisko, a to je hledisko zisku. Takže si zjisti pár faktů, jak jsou na tom Babišovy firmy a pak tu plácej svoje nenávistné výplody.
Rimmer - pokud patříš mezi šťastné majitele Aventadoru, Veyronu a podobných skvostů, pak chápu, pro Tebe lpg určitě není zajímavé. Pro moji 10 let starou, 150 koňovou "oktávku" je lpg - myslím - poměrně dobrá volba.