Příspěvek
od cmk » úte 09.4.2013, 20:51
Ano, ta na D1 je jednoznacna... Ale budes mit stovky az tisice nejednoznacnych rocne... Kdo to bude posuzovat? Kdo to posuzovani bude platit?
Takovy lidi musis pravidelne proskolovat, certifikovat...
Institut "odebrani VIN" je proste neskutecne draha prdel, zrizeni dalsiho uradu, dalsich pravomoci uredniku a dalsiho mista idealniho pro uplatky...
Priklad...
Mam mimo jine Skodu Felicii kombi. Na vozeni stavebniho bordelu na zavody LOSu apod... idealni... A dejme tomu, ze mi nejaka baba v SUVcku najakou zadni hranou nacouva na prostredek predku. Skoda: maska, chladic, haupna, lak, prace = 18.000 Kc.
Pojistovna prohlasi, ze auto ma dle tabulek hodnotu 13.000.
Prohlasi tedy auto za totalku a ja co... Bez ohledu na realnou cenu (trzni je skutecne tech 13, realne pro me ma ceu vyssi, protoze nejlip vim, co je na tom aute udelano a ze jeste par let vydrzi), dostanu 13, odevzdam klicky (jeste budu litat ohledne likvidace) a mam si jit za 13 koupit nejakou olitanou mr*ku (s prominutim) o ktery nevim vubec nic?
Nebo si proste koupim jinde haupnu, chladic, cello, natru to klidne stetkou, vejdu se pod 7 tisic a budu na stejne kvalitnim stavu auta, jako jsem byl? Ja budu mit auto, ktery znam, pojistovna zaplati min, vsichni budou spokojeny... Jen uredni siml bude nasranej, ze me nestahl o prachy, ktery by po me chtel za oceneni auta, jestli je to totalka nebo neni.
Naposledy upravil(a)
cmk dne úte 09.4.2013, 20:58, celkem upraveno 1 x.
Motto: Rychlejší, než 158 na drátě je 357 na opasku
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Pokud víš, kolik máš zbraní, nemáš jich dost.