S474N & Starosta:
Díky za reakce, pomohlo mi to se rozhoupat a dneska jsem to šel řešit.
Jinak k celýmu příběhu, pistole je stará cca rok a půl no a často se mi sekaly nábojnice ve vyhazovacím okénku (četnost záseků se nesnižovala s počtem výstřelů, odvíjela se od použité značky, samozřejmě s drahým střelivem celkem OK, přebíjenky blbý), ale to nebyl důvod reklamace, důvodem byl vyštípnutý maličký kousek závěru u okénka (cca 1x1mm). V podstatě kosmetická vada, ale jelikož už jsem začal uvažovat nad prodejem, a i taková drobnost by snížila při prodeji cenu, tak proč nereklamovat, žejo. Navíc, když už to budou mít ve fabrice, mohli by se podívat i na tu spolehlivost vyhazování nábojnic, což jsem si předem s výrobcem po emailu domluvil.
Po skoro třech měsících od reklamace u mého "oblíbeného" prodejce Zbraně Brymová jsem včera napsal email výrobci a dostal jsem odpověď, že pistoli s mým v.č. k nim ještě nedorazila(!!!), a že se kterým prodejcem jsem to řešil. To mě teda už nasralo, kdyby byla dejme tomu na cestě zpět, tak neřeknu, ale když se ještě ani nedostala od ProArmsu k výrobci, to bych čekal nejmíň do Vánoc.
Ještě k prodejci Zbraně Brymová - prodává tam taková mírně nevrlá paní (ale jinak je celkem OK), pak hubenější pán s brýlemi (ten mi přije taky v normě) a pak ještě jeden, co si ho pamatuju jen podle chování, ne vzhledu. Ten mi zbraň prodával a choval se při tom ke mně jako k debilovi a pak jsem s ním pár týdnů po koupi zbraně přišel řešit zásobník. Dle výrobce na 17 nábojů, ale já tam narval jen 15. Tenhle týpek mi to nejdřív nevěřil a dělal ze mě opět debila, že to tam neumím nastrkat.

Tak jsem mu řekl, ať mi to předvede. Nacpal tam 16. rudej jak rajče a pak teda uznal, že zásobník na 17 není. A že teda reklamovat můžu, že za 3-4 týdny to bude. Slušně jsem se zeptal, jestli by mi nemohli dát jiný zásobník a vyřešit si to s dodavatelem, že to k nim mám z ruky. Zas se na mě díval jako na debila a že to teda možný neni, že dle zákona na to mají 30 dní. Vykašlal jsem se na ně, šel domů a vyřešil si to sám s výrobcem, trvalo to něco málo přes týden.
Píšu to proto, aby nezaujatý čtenář pochopil, jakej k nim mám vztah.

Když jsem před pár lety naběhl 31. den od reklamace hodinek pro peníze (cena cca jako ta pistole), obsluha mě přiznáním chyby, omluvami, nabídkou kompenzace a obecně slušným jednáním celkem snadno ukecala, abych jim počkal ještě 2 týdny.
Dnes jsem si přišel do prodejny pro zbraň. Byla tam ta paní a ten lepší pán. No a že zbraň ještě není, že musím počkat. Tak já na to, že nemusím, že už jsem čekal dost, ať dají peníze. Pak udělal chybu, mimo jiné mi řekl, že v ProArmsu nad tou reklamovanou vadou kroutili hlavou stejně jako on, že to nestojí za řeč a ať mám pochopení a počkám ještě. Tím mě zase trochu nasral, což jsem potřeboval, a řekl jsem mu, že mi teda tu reklamaci měli zamítnout v zákonem daný lhůtě. A že jeho kolega taky nebyl ochotnej dělat cokoli navíc, než říká zákon při reklamaci zásobníku. Odešel, telefonoval, pak se vrátil a bez keců vyplnil papíry a vrátil peníze. Takže nakonec to pro mě dobře dopadlo.
Nabízel jsem ještě, že jim dám součástky, aby měli komplet balení (origo moucha, pojistka, štětka, 2 zásobníky) a oni mi pak vrátí světlovodnou mouchu a záslepku pojistky. Na to mi řekl, že je mu to jedno, že to klidně necháme tak. Takže tyhle věci (a pár dalších) bude brzo v burze.
